Onsdagen den 4 juli eller en månad kvar

 
 
Börjar kännas i magen att det snart är dags. 
Ibland pratar jag och peter om att det vore enklast att ha gift sig hemligt som många av mina vänner har gjort det sista. Men lite sent att ändra sig nu ;-)
 
Idag fyller vår brudnäbb Nina 9 år. Så stort grattis till dig.
Annars har jag varit och lämnat dekorationssaker till dem som gör tårtan. 
Provsminkat mig och ordnat håret. 
Så det känns att det snart är dags.
 
Nu till några viktiga saker: 
 
Mailen till teresia i förra inlägget är FEL! 
Vill ni hålla tal eller spexa är det följande adress ni skall kontakta.
 
[email protected]
 
Sen till nästa fel!!!!
Kyrkan har ändrat vår tid utan att kontakta oss. 
Så vigseln äger rum Lördagen den 4 augusti klockan 14:30.
Alltså en timme innan den som står i bröllopsinbjudan.
 
Varför skall allt gå enkelt??? ;-)
 
Många kramar från oss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0